Pin It

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Tο Twitter έχει προσλάβει τη βετεράνο της Healthline Media Lisa Bookwalter για να επιβλέπει έναν από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς που είναι αυτός της υγείας και ευεξίας, κάτι που σημαίνει ότι ο φαρμακευτικός κλάδος θα μπορούσε σύντομα να έχει περισσότερες επιλογές ψηφιακής διαφήμισης. Η Bookwalter αναλαμβάνει διευθύντρια των υπηρεσιών του Twitter για την υγεία στις ΗΠΑ, έχοντας προηγουμένως διατελέσει επικεφαλής στην ομάδα πωλήσεων της Healthline, όπου συνεργάστηκε με πελάτες όπως οι Eli Lilly και Takeda.

Η ομάδα υγείας και ευεξίας έχει λειτουργήσει στο Twitter για πέντε χρόνια και έχει αναπτυχθεί γρήγορα. "Υπάρχει μια απίστευτη όρεξη στη βιομηχανία γεγονός που δημιουργεί γόνιμο έδαφος για την ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό κλάδο και την υγειονομική περίθαλψη, η οποία αναμένεται να ανέλθει σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brad Keown.

Πρόσθεσε δε ότι με το αποδεδειγμένο ρεκόρ της Bookwalter, το Twitter θα είναι σε θέση να προσφέρει ψηφιακές λύσεις που ταιριάζουν τη φαρμακευτική βιομηχανία. "Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών συνεχίζουν να πιέζουν τους ειδικούς του φαρμάκου να ασχολούνται με τους ασθενείς ως άτομα, όχι μόνο ως ασθενείς, το Twitter - η πλατφόρμα όπου τα πάντα συμβαίνουν πρώτα - έχει μια μοναδική ευκαιρία να αποτελέσει την πλατφόρμα όχι μόνο για εγκαινιάσεις προϊόντων κ.λπ., αλλά και για την έναρξη των συζητήσεων υγείας. Αυτή η διασταύρωση είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για το φάρμακο " δήλωσε η Bookwalter.

Στο Twitter, οι ενότητες διαφημίσεων, όπως οι διαφημίσεις βίντεο σε ροή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση ή τις επισκέψεις σε ιστότοπους σε ένα περιβάλλον βίντεο υψηλής ποιότητας. Και δημοσιεύουν ειδήσεις, συνεργασίες, αποτελέσματα έρευνας, στρατολόγηση μηνυμάτων, φιλανθρωπικές προσπάθειες και ιστορίες ασθενών. Οι μεγαλύτερες 10 εταιρείες φαρμακείων έχουν δημοσιεύσει τον τελευταίο μήνα τουλάχιστον εβδομαδιαία και, πιο συχνά, καθημερινά στους εταιρικούς ή ειδησεογραφικούς λογαριασμούς Twitter.

Και κατέληξε: «Το Twitter προσφέρει ένα ακόμη όφελος για το φάρμακο. Οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιραστούν τις ιστορίες υγείας, καθιστώντας το ένα καλό μέρος για να μάθουν οι ασθενείς νέα ειδήσεις που σχετίζονται με την υγειονομική περίθαλψη.

Pin It