Greek English French German Italian
Pin It
Αποφύγετε τα τηγανητά και τα γλυκά
 
Σε όλους αρέσουν οι τηγανητές πατάτες και οι τηγανητοί μεζέδες, αλλά αν θέλετε να προσέξετε το βάρος σας στη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών θα πρέπει να τα περιορίσετε. Προτιμήστε τις πατάτες σας βραστές ή ψητές και ακολουθήστε την ίδια συμβουλή με το κρέας και το ψάρι για να γλιτώσετε τις περιττές θερμίδες. Προσπαθήστε, επίσης, να αποφύγετε και την καθημερινή κατανάλωση γλυκών και επιλέξτε ένα μικρό μέγεθος όταν καταναλώνετε γλυκό. Για το παγωτό οι πιο χαμηλά θερμιδικές επιλογές είναι η γρανίτα, το σορμπέ, το παγωμένο γιαούρτι.
 
Μην ξεχνάτε τις καλές διατροφικές συνήθειες στην ταβέρνα ή στο εστιατόριο του ξενοδοχείου
Αναπόφευκτα τα φαγητά της ταβέρνας ή του ξενοδοχείου δεν μπορούν να συμβαδίζουν με το σπιτικό μαγειρεμένο φαγητό. Συνήθως, χρησιμοποιούνται περισσότερο ελαιόλαδο (άρα και περισσότερες θερμίδες), λιπαρά κρέατα, τυριά, σάλτσες, συστατικά που ανεβάζουν το θερμιδικό περιεχόμενο του γεύματος. Υπάρχουν, όμως, κάποιες συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε τελικά να μην επιβαρυνθεί το βάρος σας στο τέλος των διακοπών:
Συνοδεύστε το κύριο γεύμα σας με σαλάτα και μάλιστα ξεκινήστε πρώτα από την κατανάλωση των λαχανικών. Η σαλάτα είναι πηγή φυτικών ινών, θα σας χορτάσει πιο γρήγορα και δεν θα καταναλώσετε τόσο μεγάλη ποσότητα κρέατος ή άλλων λιπαρών φαγητών. Παραγγείλτε τη δική σας σαλάτα ή γεμίστε το πιάτο σας με μπόλικα λαχανικά.
Παραγγείλτε μια μερίδα κυρίως φαγητό ή γεμίστε μία φορά το πιάτο σας με λίγο από ό,τι θέλετε να φάτε. Μην παρασύρεστε από τα ορεκτικά γιατί τελικά θα φάτε μιάμιση ή δύο μερίδες φαγητό.
Προτιμήστε τα ψητά ή μαγειρευτά εδέσματα και όχι τα τηγανητά.
Προσπαθήστε να αποφύγετε ως συνοδευτικό τις τηγανητές πατάτες και επιλέξτε ρύζι, μακαρόνια ή ψητές πατάτες.
Αν πάτε σε κάποιο μεζεδοπωλείο, μην τσιμπάτε από όλα τα πιάτα αλλά σερβίρετε στο πιάτο σας γύρω στις 5-6 πιρουνιές από ό,τι σας αρέσει. Βλέποντας το πιάτο σας γεμάτο θα χορτάσει όχι μόνο το μάτι σας, αλλά και το στομάχι σας, χωρίς όμως να έχετε φάει περισσότερο από αυτό που πραγματικά χρειάζεστε.
Αφιερώστε χρόνο στο γεύμα σας και φάτε πιο αργά. Να αφήνετε πού και πού τα μαχαιροπίρουνα να «ξεκουράζονται».
Εάν θέλετε να φάτε και γλυκό προνοήστε ώστε να φάτε λιγότερο φαγητό.
Τι μπορείτε να επιλέξετε: Οι καλύτερες επιλογές που μπορείτε να κάνετε στην ταβέρνα ή στο εστιατόριο είναι η άπαχη πρωτεΐνη με τη συνοδεία λαχανικών. Προτιμήστε, λοιπόν, τη γαλοπούλα, το στήθος κοτόπουλου, καθώς και τα ψητά ψάρια και θαλασσινά. Αυτές οι επιλογές βρίσκονται χαμηλά σε θερμίδες, ακόμη και σε μια ταβέρνα.
 
Ασκηθείτε περισσότερο
Σίγουρα στις καλοκαιρινές διακοπές αποζητούμε τη χαλάρωση και την ξεκούραση, αλλά τουλάχιστον προσπαθήστε να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες για περισσότερη φυσική δραστηριότητα. Κολυμπήστε όσο πιο πολύ μπορείτε. Το κολύμπι, ειδικά αν έχετε την τύχη να επισκέπτεστε καθημερινά την παραλία, είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης που συμβάλλει στην απώλεια λίπους και γυμνάζει όλο το σώμα. Επίσης, προσπαθήστε να περπατήσετε περισσότερο. Οπου μπορείτε μη χρησιμοποιείτε το αμάξι ή σταματήστε λίγο νωρίτερα ώστε να κάνετε την υπόλοιπη διαδρομή με τα πόδια. Αλλωστε με αυτόν τον τρόπο θα απολαύσετε περισσότερο και τα αξιοθέατα.

 

Pin It

Cook name small