Διατροφή

Οι επιστήμονες θα δημιουργήσουν,καλύτερες μπύρες και ουίσκι. Μάθε πως !

Οι επιστήμονες διάβασαν το DNA του κριθαριού, και σύντομα θα δημιουργηθούν, καλύτερες μπύρες και ουίσκι.

Μια διεθνής ερευνητική κοινοπραξία, μετά από πολυετή προσπάθεια, παρουσίασε μια πρώτη λεπτομερή ανάλυση του γονιδιώματος του κριθαριού. Η ανάγνωση του DNA του φυτού (που είναι περίπου διπλάσιο από το ανθρώπινο γονιδίωμα) μπορεί να αυξήσει την απόδοση των καλλιεργειών και να τις κάνει πιο ανθεκτικές στις ασθένειες και στις αντιξοότητες του περιβάλλοντος, πράγμα που με τη σειρά του ίσως οδηγήσει σε καλύτερες μπίρες και ουίσκι στο μέλλον.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ρόμπι Γόου του Ινστιτούτου Τζέιμς Χάτον της Σκωτίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “Nature”, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους ότι «η γενετική έρευνα στο κριθάρι θα ενισχύσει τις προσπάθειες για να βελτιωθεί η παραγωγή του μέσω της δημιουργίας καλύτερων ποικιλιών, που θα αντέχουν περισσότερο στα παράσιτα και τις ασθένειες, θα τα βγάζουν πέρα με τις αντίξοες συνθήκες του περιβάλλοντος και, ακόμα, θα οδηγούν στη ζύμωση καλύτερης μπίρας».

Το κριθάρι, μαζί με τον λυκίσκο και τους ζυμομύκητες, αποτελεί βασικό συστατικό της παραγωγής μπίρας. Όμως, εκτός από τη ζυθοποιία, όφελος θα μπορούσε να υπάρξει και για τη βιομηχανία ουίσκι, αλλά και για τις εταιρίες που παράγουν ζωοτροφές, οι οποίες επίσης περιέχουν κριθάρι, κάτι που έμμεσα θα ωφελήσει τις βιομηχανίες γαλακτοκομικών προϊόντων.

Το κριθάρι (επιστημονικά Hordeum vulgare) είναι από τα πρώτα φυτά που οι άνθρωποι καλλιέργησαν και σήμερα είναι το τέταρτο σημαντικότερο δημητριακό στον κόσμο, μετά το καλαμπόκι, το ρύζι και το σιτάρι.

Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για το κατοικίδιό σας;

Ποια είναι τα μαγειρικά μυστικά για να φτιάξετε την τέλεια μπριζόλα;

Tarte Tatin με φέτα και σύκα: Η αλμυρή εκδοχή για το απόλυτο γλυκό

Οι συνδυασμοί γεύσεων ενθουσιάζουν τις αισθήσεις σε κάθε μπουκιά και ενισχύουν τόσο τα γλυκά όσο και τα αλμυρά στοιχεία οποιουδήποτε πιάτου και αν είναι.  Αυτό ακριβώς πετυχαίνει και η ακόλουθη συνταγή με σύκα και φέτα.

Το πιο νόστιμο γλυκό με σύκα για όλους

Σύκα γλυκό: Ψητά σύκα με μέλι με μασκαρπόνε και φιστίκια Αιγίνης, μια δελεαστική απόλαυση που απολαμβάνει τις αισθήσεις και αφήνει μια μόνιμη εντύπωση.