Greek English French German Italian

ndd optim

Pin It

Υπάρχουν άνθρωποι που σε κάθε γεύμα τους ή σχεδόν σε όλα μετρούν τις θερμίδες τους. Για κάποια φαγητά πχ φρούτα ή ένα τοστ τα πράγματα είναι σχετικά απλά. Ωστόσο, αν δεν δίνετε πολύ σημασία στην κατανάλωση των θερμίδων, μπορεί να υπερβείτε εύκολα το όριο της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας ανάλογα με τα κιλά σας. Επίσης κάποια φαγητά δεν είναι και τόσο εύκολο να υπολογιστούν.

Υπάρχει μάλιστα ένα φαγητό με το οποίο μπορεί να ξεπεράσετε εύκολα τις 2.000 θερμίδες χωρίς να το αντιληφθείτε και μάλιστα σε ένα βράδυ. Ποιο είναι αυτό;

Ο λόγος για την πίτσα. Με έξι κομμάτια πίτσας, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερα υλικά μπορεί να ξεπεράσετε αυτό τον αριθμό θερμίδων πολύ εύκολα.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα παραγγείλετε πίτσα, φροντίστε να είστε λίγο περισσότερο εγκρατής!  Ένα κόλπο για να περιορίσετε τις θερμίδες είναι το εξής: Ακουμπήστε το κομμάτι σας πάνω σε μια χαρτοπετσέτα για να απορροφήσει το λάδι.

 Πίτσα μαργαρίτα με ζύμη κολοκυθιού

Μια κλασική συνταγή με ιδιαίτερη ζύμη. Θερμίδες: 241/ μερίδα

Συστατικά

  • • 2φλ. κολοκυθάκια ψιλοκομμένα
  • • 2κ. γλυκού χοντρό αλάτι
  • • 2κ. σούπας τυρί παρμεζάνα
  • • 1/4φλ. αλεύρι
  • • 1 αυγό
  • • 1/4κ. γλυκού μαύρο πιπέρι
  • • 1/4κ. γλυκού ρίγανη
  • • 1κ. σούπας ελαιόλαδο
  • • 1/2φλ.σάλτσα ντομάτας
  • • 1φλ. τριμμένη μοτσαρέλα

Τρόπος μαγειρέματος

Προθέρμανε το φούρνο στους 200°C.

  • • Σε ένα μεσαίο μπολ ανακάτεψε το κολοκυθάκι με το χοντρό αλάτι και άφησέ το για 30 λεπτά.
  • • Μετά από 30 λεπτά στράγγιξε το υγρό από τα κολοκυθάκια.
  • • Σε ένα μεσαίο μπολ, συνδύασε τα κολοκυθάκια, το αλεύρι, 1 κουταλιά της σούπας παρμεζάνα, το αυγό, πιπέρι και ρίγανη.
  • • Βάλε μια λαδόκολλα σε ένα ταψί 30εκ. και άπλωσε τη ζύμη κολοκυθιού.
  • • Ψήσε στον προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά.
  • • Ρίξε τη σάλτσα ντομάτας στην πίτσα, την υπόλοιπη παρμεζάνα και μοτσαρέλα και ψήσε για 15-20 λεπτά.
  • • Κόψε σε 4 κομμάτια.
Pin It

Cook name