Pin It

Οι συνδυασμοί τροφών, το λεγόμενο food pairing, είναι γνωστό στη γαστρονομία. Ωστόσο, πέρα από την απόλαυση, υπάρχει και το χρήσιμο του πράγματος. Οι παρακάτω συνδυασμοί τροφών έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως κάνουν καλό στην υγεία και μάλιστα σε συγκεκριμένες λειτουργίες του οργανισμού.

Μήλο & κόκκινα μούρα

Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι ο συνδυασμός μήλου με τα κόκκινα μούρα είναι αντικαρκινικός. Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του μήλου ολοκληρώνονται από εκείνες των μούρων και το αποτέλεσμα πλήττει τα καρκινικά κύτταρα.

Νουντλς & Μπρόκολο

Αυτός ο συνδυασμός τροφών ωφελεί την υγεία της καρδιάς. Το μπρόκολο κάνει καλό στο καρδιαγγειακό σύστημα καθώς ενεργοποιεί ένα μηχανισμό που αποτρέπει την απόφραξη των αρτηριών.

Κρεμμύδι & ρεβίθια

Τα ρεβίθια βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής, γεγονός που συστήνει τη συχνή εβδομαδιαία κατανάλωσή τους. Οπως και τα άλλα όσπρια, τα ρεβίθια αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών, σιδήρου, βιταμίνης Β6, φυλλικού οξέος, μαγνησίου και είναι ελεύθερα γλουτένη. Αν θέλετε ενέργεια για να αντεπεξέλθετε στις υποχρεώσεις της ημέρας τότε ο συνδυασμός κρεμμυδιού με ρεβίθια είναι ο κατάλληλος.

Tofu & jalapenos

Ερευνες έχουν τονίσει πως η γενιστίνη, μια ισοφλαβίνη που εντοπίζεται στα προϊόντα σόγιας, όταν συνδυάζεται με την αντιοξειδωτική καψαϊκίνη των καυτερών jalapenos, μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης του καρκίνου και τις καρδιακές παθήσεις.

Πράσινο τσάι & χυμός λεμονιού

Ο σούπερ αντιοξειδωτικός συνδυασμός που είναι ιδανικός για αποτοξίνωση. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού με φυσικό λεμόνι βοηθάει στην ταχύτερη απορρόφηση των κατεχινών από τον οργανισμό. Αυτό το ρόφημα είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Pin It