5 τεχνικές να νικήσεις την κατάθλιψη μόνος

Της Νικολέτας Ντάμπου 

Το 65% των Ελλήνων πολιτών βρίσκεται σήμερα σε κατάθλιψη αλλά ταυτόχρονα προσπαθεί να αποδεχθεί αυτό που βιώνει , σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της MRB την οποία παρουσίασε ο πρόεδρος της Δημήτρης Μαύρος στην 5η ετήσια οικονομική διάσκεψη της ΕΕΝΕ (Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών). 

Οι Έλληνες σήμερα βρίσκονται στο τελικό στάδιο του μοντέλου της Κιούμπλερ-Ρος που είναι η γνωστή ιστορία εξέλιξης … όταν μας συμβαίνει κάτι υφιστάμεθα στην αρχή ΣΟΚ , μετά αρνούμαστε ότι μας συνέβη στην συνέχεια μπαίνουμε στη φάση του θυμού, μετά το παζάρι και μετά ακολουθεί η κατάθλιψη και σήμερα το 65% των πολιτών βρίσκεται μεταξύ κατάθλιψης και αποδοχής αυτού που τους συμβαίνει. Μάλιστα το Δεκέμβριο αυτό το 65% ήταν 57,7%! Άρα καταλαβαίνετε , είπε ο κ. Μαύρος ότι η χώρα έχει αρχίσει σταδιακά να μπαίνει σε μια νέα κανονικότητα.

Στην συνέχεια είπε ότι <<  Όταν ρωτήσαμε ποιοι είναι οι τομείς που είναι συνδεδεμένοι με την ανάπτυξη και το κάναμε αυτό διασταύρωση με το ποιοι τομείς βελτιώνονται σε αυτή τη χώρα, διαπιστώσαμε ότι το μόνο πράγμα που είναι σημαντικό και βελτιώνεται είναι η διαφάνεια του δημοσίου και των θεσμών. Ο βαθμός βελτίωσης είναι 28%, όχι τεράστιο νούμερο αλλά δεν είναι τελείως νεκρό.>>

Τι δεν βελτιώνεται ;

Τα συστατικά που είναι σημαντικά αλλά δεν βελτιώνονται είναι η παιδεία και το εργασιακό πλαίσιο για την καταπολέμηση της ανεργίας. Και το νομικό πλαίσιο, η δικαιοσύνη αλλά και τα κίνητρα για επενδύσεις καθώς και η καινοτομία αλλά και η δημόσια ασφάλεια. Η καινοτομία , ωστόσο, δεν είναι πουθενά, δεν υπάρχει εικόνα της καινοτομίας στην Ελλάδα.
<< Άρα είμαστε στα πρόθυρα μιας αναστάτωσης που είναι η καινούργια πραγματικότητα.>> , σημείωσε ο κ. Μαύρος .

Ερώτηση του www.healthweb.gr- Κύριε Μαύρο , θα βρίσκατε χρήσιμο να χρησιμοποιηθούν τα social media για πιο καλά αποτελέσματα ;

Από τις εκλογές του 2015 έχουν αλλάξει τερατωδώς οι τρόποι που γίνονται οι έρευνες – μεικτή δειγματοληψία κάποια κομμάτια στο ίντερνετ και κάποια τηλεφωνικά ή face to face. Το δεύτερο είναι ότι πρόσφατα με δική μας επένδυση τρέξαμε την αξιολόγησης της συμφωνίας των Πρεσπών σε έρευνα στο ίντερνετ και διαπιστώσουμε ότι στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο θέμα υπήρχε σύγχυση .

Στο κομμάτι του ινστιτούτου πωλήσεων έγινε σε μέλη του ΥΠΕ, για να διαπιστωθεί στον επίσημο φορέα που εκπροσωπεί τις πωλήσεις, τι αισθάνονται οι πωλητές. Είχαμε εκπροσώπηση από όλα τα κόμματα. Στην Ελλάδα γίνονται πράγματα προς τις μεθοδολογίες, προς τα social media και προς το web και παντού. Εκείνο που έχω να σας προτείνω είναι – Σταματήστε, σας απαγορεύω να διαβάζετε την πρόθεση ψήφου και να βγάζετε συμπεράσματα για όλες τις άλλες ερωτήσεις… Στην Ελλάδα πάμε κατευθείαν στην μπριζόλα… και μετά μιλάμε για τα ορεκτικά, τόνισε ο κ. Μαύρος .

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

five × three =