Αν θέλεις να βελτιώσεις το σώμα σου, η διατροφή και η άσκηση είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες που πρέπει να ρυθμίσεις. Τρώγοντας με στόχο να τονώσεις το μεταβολισμό σου, θα διαπιστώσεις πως μπορείς να καις θερμίδες ακόμα και κατά τη διάρκεια της ξεκούρασης σου. Μάθε τι επιλέγουν τρεις wellness experts πριν την άσκηση για να δώσουν ώθηση στο μεταβολισμό τους.

Τι να φάω πριν την άσκηση; Σκέψου να προσθέσεις στο διαιτολόγιο σου τις παρακάτω τροφές:

Θαλάσσια λαχανικά

«Ο μεταβολισμός σου εξαρτάται από τη «βασίλισσα» των ορμονών: το θυροειδή. O μεταβολισμός σου χρειάζεται έναν ισορροπημένο θυροειδή για να «δουλεύει» σωστά. Το σημαντικότερο συστατικό που χρειάζεται το σώμα σου για να το πετύχει αυτό είναι το ιώδιο, το οποίο θα το βρεις στα θαλάσσια λαχανικά. Συνδύασέ τα με σπιρουλίνα για ένα next-level smoothie που θα δώσει στο μεταβολισμό σου ακριβώς αυτό που χρειάζεται». — Will Cole, DC, instructor της The Elimination Diet

Κακάο

«Για να δώσω ώθηση στο μεταβολισμό μου προτιμώ το ωμό κακάο. Αυτό σημαίνει… σοκολάτα στην πιο ακατέργαστη μορφή της. Το κακάο είναι πλούσιο σε μεταλλικά στοιχεία (ειδικά μαγνήσιο). Το μαγνήσιο θεωρείται σημαντικό για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους».  — Vincent Pedre, MD, και συγγραφέας του Happy Gut

Μύρτιλο

«Τα μύρτιλα βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου του αίματος και μειώνουν τη φλεγμονή, γιατί περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει πως μειώνουν την πιθανότητα καρκίνου, καρδιακού επεισοδίου και διαβήτη, μεταξύ άλλων, αλλά και τους μυϊκούς τραυματισμούς μετά την άσκηση»

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

10 − 4 =