Οι ασκήσεις που θα παρακολουθήσετε παρακάτω καταφέρνουν με συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων και χωρίς διάλειμμα να κάνουν τον μεταβολισμό μας να… πάρει φωτιά και να γυμνάσουν ακόμα και τα πιο δύσκολα σημεία του κορμιού μας.

Ασκήσεις γνωστές σε όλες μας, που όμως καλούμαστε να κάνουμε σωστά, χωρίς να χαζεύουμε και ούσες πλήρως απορροφημένες στον στόχο μας. Στον στόχο μας που δεν είναι άλλος από το να γυμναστούμε χωρίς λάθη και βέβαιες ότι θα δούμε τα αποτελέσματα που θέλουμε στο σώμα μας.

Τέσσερα λεπτά είναι αρκετά. Squats, push-ups, mountain climber, lunges και jumps. Πέντε ασκήσεις από μισό ή ένα λεπτό η καθεμία είναι αρκετές για να «μεταμορφώσουν» το κορμί μας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ιδανικό για καθημερινή προπόνηση, με τα σχόλια που συνοδεύουν το βίντεο να μας κάνουν να θέλουμε να το ξεκινήσουμε σήμερα κιόλας.

Το πρόγραμμα αυτό, βλέπεις, πλησιάζει τις 1ο εκατομμύρια προβολές.

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

nineteen + nineteen =