Τρεις συνήθειες διατροφής που ενεργοποιούν το μεταβολισμό

    Ξεκίνα τη μέρα με πράσινο τσάι. Περιέχει κατεχίνες και φλαβονοειδή, ισχυρά αντιοξειδωτικά που αυξάνουν το ρυθμό μεταβολισμού και διεγείρουν την απελευθέρωση του αποθηκευμένου λίπους.

  Μην παραλείπεις το πρωινό. Τη νύχτα ο οργανισμός υπολειτουργεί, το ίδιο και ο μεταβολισμός σου. Για να ξυπνήσει κι αυτός μαζί σου το πρωί, δώσε του ενέργεια και κίνητρο για να δουλέψει. Ένα πρωινό με πρωτεΐνη (αβγό, γιαούρτι, τυρί) σε συνδυασμό με μια μικρή ποσότητα υδατανθράκων και φυτικών ινών είναι το ιδανικό.

    Φάε τα superfoods σου. Περιέχουν μια τεράστια θρεπτική δύναμη σε ένα μικροσκοπικό πακέτο, ενώ παράλληλα δίνουν ώθηση στη μηχανή που καίει θερμίδες, το μεταβολισμό σου! Φασόλια, καυτερές πιπεριές, κανέλα, goji berries, αβοκάντο, βρόμη, καρύδια και αβγά είναι τροφές που πρέπει να περιλαμβάνει το διαιτολόγιό σου.

Μη σε τρομάζουν τα βάρη

Δε θα φουσκώσεις, ούτε θα αποκτήσεις «ανδρικούς» μυς. Τα ελεύθερα βάρη και τα μηχανήματα είναι ο σύμμαχός σου για πιο γρήγορο μεταβολισμό. Να θυμάσαι πως όσο περισσότερους μυς έχεις στο σώμα σου (aka μυϊκή μάζα) τόσο περισσότερες καύσεις κάνεις, ακόμα και την ώρα που κοιμάσαι.

Ή κάνε yoga!

Αν η προπόνηση με βάρη δεν είναι στο στυλ σου, μπορείς να έχεις παρόμοιο όφελος στο μεταβολισμό σου από ασκήσεις που εμπλέκουν μόνο το βάρος του σώματός σου, όπως τα καθίσματα, οι κάμψεις, οι βυθίσεις, ακόμα και η yoga. Όλες αυτές οι ασκήσεις βοηθούν στο χτίσιμο μυών, που αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καις κάθε μέρα.

Μην κολλάς στην ίδια άσκηση

Το σώμα σου συνηθίζει την άσκηση και, αν κάνεις συνέχεια το ίδιο πρόγραμμα, σταδιακά αρχίζει να καταβάλλει μικρότερη προσπάθεια. Έτσι, καις λιγότερες θερμίδες και δεν αυξάνεις τη μυϊκή σου μάζα. Αυτό που χρειάζεσαι είναι να αλλάζεις είδος άσκησης τουλάχιστον κάθε 4 εβδομάδες ώστε να συνεχίσει η γυμναστική να προκαλεί τις δυνατότητες και το σώμα σου.

Κινήσου όλη τη μέρα

Όσο περισσότερο κινείσαι μέσα στη μέρα, τόσο καλύτερα λειτουργεί ο μεταβολισμός σου. Δε χρειάζεται να κάνεις κάτι extreme – και τα κλασικά αρκούν: Επίλεγε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, περπάτα όσο μπορείς περισσότερο μες στη μέρα και γενικά σήκω όσο πιο συχνά μπορείς από την καρέκλα.

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

fourteen + 14 =