Τα ενδιάμεσα σνακ είναι πολύ σημαντικά για τα παιδιά καθώς τα εφοδιάζουν με ενέργεια ανάμεσα στα κυρίως γεύματα. Και ειδικά όταν επιστρέφουν από το σχολείο κουρασμένα, πάντα ζητούν κάτι να φάνε τις απογευματινές ώρες. Το απόγευμα συνήθως είναι η ώρα που τα παιδιά έχουν τη τάση να τσιμπολογάνε είτε γιατί πεινάνε, είτε από λαιμαργία, είτε γιατί θέλουν να γλιτώσουν με έναν τρόπο το διάβασμα.

Είναι πολύ σημαντικό τα σνακ αυτά να είναι υψηλής θρεπτικής αξίας ώστε να περεχούν στα παιδιά εκτός από ενέργεια και βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα απαραίτητα στοιχεία για τη σωστή λειτουργία και ανάπτυξη του οργανισμού τους. Αυτό το τσιμπολόγημα των παιδιών πρέπει οι γονείς να το κατευθύνουν σωστά, ώστε να μην είναι η σοκολάτα και το γλυκό η εύκολη λύση.

Αν είσαι γονιός και διαβάζεις προσεκτικά αυτό το άρθρο πρέπει να προσπαθήσεις να βελτιώσεις την ποιότητα της διατροφής των παιδιών σου και να ψάξεις να βρεις τρόπους να «ρυθμίσεις» την όρεξή τους. Σύμφωνα, λοιπόν, με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μισούρι των ΗΠΑ, καλό θα ήταν να στρέψεις την προσοχή σου σε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη για τις απογευματινές ώρες.

Οι πρωτεϊνούχες τροφές σύμφωνα με τους ειδικούς μειώνουν το αίσθημα της πείνας, καθυστερούν την ανάγκη για φαγητό και απομακρύνουν τα παιδιά από τις λιπαρές και ανθυγιεινές τροφές που συνήθως αναζητούν. Τα γαλακτοκομικά, το αβγό, το τυρί, η γαλοπούλα και γενικά τα τρόφιμα εκείνα τα οποία είναι εφοδιασμένα με μπόλικη πρωτεΐνη είναι ό,τι καλύτερο για ένα απογευματινό σνακ.

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

three × 3 =