Υπάρχουν κάποιες συνήθειες και αλλαγές στη διατροφή που σε βοηθούν να φτάσεις στο στόχο της δίαιτάς σου πολύ πιο γρήγορα:

Αν εντάξεις τις φυτικές ίνες στη διατροφή σου (κουάκερ, μαυρομάτικα φασόλια, καφέ ρύζι, αμύγδαλα, μπρόκολο κ.α.). Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως γυναίκες που αύξησαν την ημερήσια κατανάλωση φυτικών ινών από 12 σε 24 γραμμάρια, έπαιρναν 90 θερμίδες λιγότερες την ημέρα, που αυτόματα σημαίνει τουλάχιστον 5 κιλά λιγότερα τον χρόνο.

Χόρεψε όσο πιο έντονα και γρήγορα γίνεται και θα κάψεις 400 με 500 θερμίδες σε μία ώρα. Μην το ψάχνεις, η λέξη που αναζητάς είναι zumba!

Μπορεί το να παρακολουθείς τηλεόραση να κάνει κακό στη δίαιτα σου αλλά το να γεμίσεις το πιάτο σου με τραγανές τροφές όπως καρότα και μήλα (όχι πατατάκια) σημαίνει πως το μάσημα διαρκεί περισσότερη ώρα, άρα χορταίνεις πιο γρήγορα και οι συγκεκριμένες τροφές κάνουν τον οργανισμό να δουλέψει πιο σκληρά για την πέψη τους άρα καις περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα.

Διάλεξε μικρό ποτήρι κρασί. Ίσως να έχεις παρατηρήσει πως κάποια ποτήρια κρασιού είναι πολύ μεγαλύτερα από άλλα και το αποτέλεσμα είναι να καταναλώνεις περισσότερη ποσότητα αλκοόλ δίχως να το καταλαβαίνεις. Η υπερκατανάλωση αλκοόλ είναι εχθρός του αδυνατίσματος.

Γύρισε στη φύση! Οργάνωσε υπαίθριες δραστηριότητες με τους φίλους σου. Κανονίστε αγώνα paintball ή κάντε trekking και κάψε μίνιμουμ 82 θερμίδες σε 20 λεπτά ενώ παράλληλα θα διασκεδάσεις …και το γέλιο είναι ο καλύτερος σύμμαχος στο αδυνάτισμα.

«Να είσαι ο τελευταίος που θα ξεκινά το γεύμα του και ο τελευταίος που θα το ολοκληρώνει». Χρυσός κανόνας!

Δυσκόλεψε λίγο τη ζωή σου. Μπορεί να σου φανεί αστείο αλλά αν κρατάς τσάντα-φάκελο αντί για τσάντα ώμου σε ένα πάρτι και στο άλλο χέρι έχεις το ποτήρι με το ποτό σου τότε θα σου είναι πιο δύσκολο να προσεγγίσεις τα σνακ, τουλάχιστον πολλές φορές.

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here