Μερικές έξυπνες κινήσεις που δεν απαιτούν ούτε χρόνο ούτε κόπο ούτε προετοιμασία αλλά θα σας επιτρέψουν να διατηρηθείτε σε φόρμα είναι οι εξής:

* «Δεν έχω αυτοκίνητο, καρδιά μου»: Ξεχάστε ότι έχετε αυτοκίνητο, τουλάχιστον για τις κοντινές διαδρομές ή για τις στιγμές που δεν υπάρχει βιασύνη. Για παράδειγμα, δεν το χρειάζεστε για να πεταχτείτε μέχρι το περίπτερο ή το φαρμακείο στο διπλανό στενό. Δοκιμάστε, επίσης, να το παρκάρετε μακριά από τον χώρο εργασίας σας, ώστε να αναγκάζεστε να περπατάτε.

* Next station…: Αν μετακινείστε με το λεωφορείο, κατεβείτε 1-2 στάσεις πριν από τον προορισμό σας και περπατήστε την υπόλοιπη απόσταση.

* Ασανσέρ τέλος: Πείτε ότι χάλασε ή αγνοήστε ότι υπάρχει ασανσέρ εκεί που μένετε και πάρτε τον… ανήφορο με τις σκάλες. Το ίδιο κάντε και στο μετρό. Περιφρονήστε τις κυλιόμενες σκάλες και ανεβείτε από τις παραδοσιακές. Είναι ένας υπέροχος τρόπος να γυμνάσετε τα πόδια σας και να τονώσετε το κυκλοφορικό σας.

* Χαρωπή νοικοκυρά: Ποιος είπε ότι οι δουλειές του σπιτιού δεν αποτελούν έναν καλό τρόπο για να τονώσετε τους μυς σας; Με το ξεσκόνισμα και το καθάρισμα των τζαμιών γυμνάζετε τα χέρια σας, ενώ με το να βάζετε ή να βγάζετε τα ρούχα από το πλυντήριο, μένοντας σε ημικάθισμα, γυμνάζετε ισομετρικά τα πόδια και ολόκληρο τον κορμό. Μπορείτε, επίσης, όση ώρα πλένετε τα πιάτα ή σιδερώνετε, να κάνετε ασκήσεις, όπως ισορροπία στο ένα πόδι, άρσεις ποδιών πλάι ή και πίσω, ανασήκωμα στις μύτες και καθίσματα.

 

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here