Αν βασίζεσαι στην καφεΐνη ή στη ζάχαρη για να πάρεις ενέργεια, τότε θα πρέπει να επικεντρωθείς στο σάκχαρο. Η αυξομείωση του σακχάρου στο αίμα μπορεί να είναι εξαντλητική για το σώμα και ίσως νιώσεις κουρασμένη και ευερέθιστη. Τυπικά συμπτώματα είναι η αϋπνία, η έλλειψη συγκέντρωσης και οι αλλαγές στη διάθεση.

Αντιμετώπιση

Κατανάλωσε ένα συνδυασμό πρωτεϊνών και φυτικών ινών σε κάθε γεύμα ή σνακ.

Βάλε στη διατροφή σου υδατάνθρακες όπως μαύρο ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά.

Κάνε συχνά γεύματα, ιδανικά κάθε 3 με 4 ώρες.

Αδειάζεις από ενέργεια

Τότε πρέπει να τσεκάρεις τα επίπεδα του μαγνησίου σου. Το μαγνήσιο ενεργοποιεί τα ένζυμα που ξεκινούν την αλυσίδα αντίδρασης της παραγωγής ενέργειας στο σώμα. Με λίγα λόγια, αν έχεις χαμηλό μαγνήσιο, η «μηχανή σου δεν παίρνει μπροστά». Άλλα σημάδια της έλλειψης μαγνησίου είναι οι σπασμοί ή κράμπες στους μύες, πονοκέφαλοι, ευερεθιστότητα και ταχυκαρδία.

Τι να κάνεις

Φάε δύο χούφτες λαχανικά κάθε μέρα

Πρόσθεσε 2-3 χούφτες θειικό αλάτι στο μπάνιο και το μαγνήσιο θα απορροφηθεί από το δέρμα

Διάλεξε προϊόντα ολικής άλεσης όπως καστανό ρύζι ή ψωμί ολικής.

Αδυναμία και έλλειψη αντοχής

Αν έχεις έλλειψη σιδήρου, μπορεί να αισθάνεσαι εξάντληση και δεν θα έχεις αρκετή ενέργεια για να ασκηθείς. Το χαμηλό σίδηρο είναι πολύ συνηθισμένο στις γυναίκες. Μπορεί να νιώθεις πεσμένη καθώς το οξυγόνο που χρειάζεται για να παράγεις ενέργεια δεν φτάνει στα κύτταρα του σώματος.

Αντιμετώπιση

Διάλεξε κόκκινο κρέας από ελάφι ή συκώτι, καθώς περιέχουν περισσότερο σίδηρο

Συνδύασε τροφές με βιταμίνη C και σίδηρο

Απόφυγε συμπληρώματα διατροφής με τσάι ή καφέ

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

five × one =