Σας «χτύπησε την πόρτα» η γρίπη;  Οι παρακάτω χρήσιμες συμβουλές θα σας κάνουν να αισθανθείτε γρήγορα περδίκι!

Πες ναι στο σκόρδο

Το σκόρδο μπορεί να μην βοηθάει στην ευοσμία του στόματος, αλλά σίγουρα προστατεύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. «Είναι γνωστό πως το σκόρδο ενισχύει την παραγωγή αντισωμάτων στον οργανισμών», αναφέρει η διαιτολόγος Κασάνδρα Μπαρνς.

Μην ξεχνάς την γυμναστική

Δεν χρειάζεται να τρέχεις με τις ώρες για να μην αρρωστήσεις… απλά να γυμνάζεσαι έτσι ώστε να τονώσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα. «Η άσκηση μειώνει την επίδραση στον οργανισμό των ορμονών του στρες που μας κάνουν πιο ευάλωτους στο κρυολόγημα. Έτσι με την άσκηση, το στρες χάνεται το ίδιο και οι ορμόνες που ατονούν τον οργανισμό μας», ανέφερε η διατροφολόγος Μάριλιν Γκλενβίλ.

Μείωσε το ποτό

Μπορεί να έρχεται γιορτές, αλλά το αλκοόλ είναι ακόμη ένας παράγοντας ο οποίος δεν μας βοηθά στο να ξεπεράσουμε μία γρίπη. «Όπως η υπερβολική ζάχαρη, έτσι και το αλκοόλ επιβραδύνει τον ανοσοποιητικό μας σύστημα, με αποτέλεσμα να κρατάει περισσότερο το κρύωμα που έχουμε», αναφέρει η Κασσάνδρα.

Διαχειρίσου το άγχος σας

Όταν είσαι στρεσαρισμένος είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε λοίμωξη, καθώς το άγχος καταστέλλει το ανοσοποιητικό. «Προσπάθησε να βρεις λίγο χρόνο για να χαλαρώσεις, μην ξεχνάς την γυμναστική, ενώ αν η μέρα σου είναι υπερβολικά φορτωμένη, δοκίμασε ακόμη και τον διαλογισμό. «Γενικά αυτές τις μέρες άφησε  στην άκρη ότι δεν σε κάνει χαρούμενο και δεν σου φαίνεται διασκεδαστικό», ανέφερε η διατροφολόγος.

Κοιμήσου καλά

Το πρώτο που θα ακούσεις από την γιαγιά σου αν αρρωστήσεις είναι πως πρέπει να ξεκουραστείς. Κι όμως ισχύει. Ειδικά ο ύπνος είναι σημαντικός για να την υγεία μας, καθώς κατά την διάρκεια αυτού, ο οργανισμός μας γεμίζει τις μπαταρίες του και «επισκευάζει» τα κύτταρά του.

 

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 − 3 =