Η σαλάτα μπορεί να αποτελέσει την ιδανική βάση για να αξιοποιήσετε όλα εκείνο το φαγητό που περισσεύει από τα γιορτινά τραπέζια. Εάν την ημέρα μετά από ένα χορταστικό γεύμα επανέλθετε στις ισορροπημένες διατροφικές σας συνήθειες, τότε οι πιθανότητες να δείτε το δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει είναι μικρές. Ο καλύτερος τρόπος για να επαναφέρετε τη διατροφή σας είναι ετοιμάζοντας μία δροσερή σαλάτα με το φαγητό που περίσσεψε!

Διαλέξτε τα λαχανικά

Τα λαχανικά αποτελούν το βασικό συστατικό μιας σαλάτας. Μπορείτε να αξιοποιήσετε τυχόν περισσευούμενη σαλάτα, «φρεσκάροντάς» την με μερικά φρέσκα φύλα από σπανάκι, μαρούλι, λόλα, λάχανο ή όποιο άλλο φυλλώδες ζαρζαβατικό σας αρέσει. Προσθέστε μερικές χρωματιστά και τραγανά λαχανικά, όπως οι πιπεριές, το καρότο και το κολοκύθι που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Φρεσκάρετε με φρούτα

Φρούτα όπως το πορτοκάλι, το αχλάδι, τα αποξηραμένα σύκα ή δαμάσκηνα, ο ανανάς ή ό, τι άλλο σας αρέσει, θα δροσίσουν τη σαλάτα και θα της δώσουν μία γλυκιά γεύση. Συνδυάζονται ιδανικά με τυρί, το οποίο μπορεί να αποτελέσει την πηγή πρωτεΐνης στη σαλάτα, με στόχο να σας χορτάσει.

Ανανεώστε τη σος

Προτιμήστε να αποθηκεύσετε στο ψυγείο όποιο κρέας, μακαρόνια ή όποιο άλλο φαγητό περισσέψει χωρίς της σος τους. Με τον τρόπο αυτό θα ενσωματωθούν καλύτερα στη σαλάτα και θα μαριναριστούν στο νέο ντρέσινγκ που θα ετοιμάσετε.

Η τορτίγια

Εάν προβληματίζεστε τι να πάρετε μαζί σας στο γραφείο την επομένη ενός τραπεζιού, τότε δεν έχετε παρά να τυλίξετε μέσα σε μία τορτίγια λίγη από τη σαλάτα που περίσσεψε. Εναλλακτικά, μπορείτε να ετοιμάσετε ένα σάντουιτς με ζυμωτό ψωμί, το οποίο θα απορροφήσει τα υγρά τις σαλάτας.

 

 

 

 

ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 − 4 =